.

.

torsdag 2 februari 2017

I miss you like crazy


Hej på er. Tänkte berätta om min dag i korta drag. Först - vaknade, långfrukost i soffan i vanlig ordning framför teven. Sen drog jag och hämtade ett paket.



Innehållandes denna fantastiska långklänning. Perfekt till sommaren typ när man ska ut och äta. Med ett par nätta klackar och en liten clutch =) Den var på väg att gå ur sortimentet så var bara TVUNGEN att köpa den, haha ;)

Efter klädprovningen väntade några timmar av att göra inget särskilt innan det blev dusch och fix. Sen åkte jag till stan och mötte upp Unda. Vi knallade till pinchos där vi hade bokat bord och spenderade ett par timmar där med smårätter, drinkar och catching up. Mysigt. En perfekt onsdagskväll!




Min drink (vänster på bild 1) skulle smaka som Soleroglassen (bild 2) och det gjorde den VERKLIGEN. Kan ha varit en av de godaste jag druckit. Så gillar ni Soleroglassen på bild två är den ett hett tips! Den var så god att jag beställde in en till likadan trots att de fanns andra goda drinkar jag kunde valt.


Kom hem för ett tag sen och har grejat lite i vardagsrummet. Gör en liten make-over med hjälp av nya filtar, kuddar, vaser och väggdekor. Små medel som gör stor skillnad, bara några nya kuddfodral som behöver införskaffas så ska jag visa er före- och efterbild sen =) Nu blir det Masterchef och sen sova.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar