.

.

torsdag 31 oktober 2013


Blev inget jobb idag för min del. Eller jo, jag åkte dit. Var där i typ fem minuter och sen fick jag åka hem igen. Varför? Jo för att jag spydde som en liten fontän av mitt pencillin. 

Japp jag äter pencillin igen, en sort jag aldrig provat innan. Igår på morgonen när jag tog det så kände jag att jag mådde jätteilla. Drack vatten och sen någon timma senare gick det över. Idag hade jag inte riktigt lika mycket tur utan jag kom till jobbet, spydde, fick åka hem. Jättekul.... Not. Jag hatar att ligga hemma det är så jävla tråkigt och jag får sån jävla ångest av någon anledning alltså, sjukt.Åååå jag vill bara göra något vettigt av dagen!!

Mår bättre nu iaf. Efter vila och Loka. Och jag tänker inte ta pencillinet mer, tror inte jag tålde den sorten. Nu ska jag ligga i min säng och tycka att livet suger hårt ända till imorgon när jag kan göra något igen.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar