.

.

lördag 5 oktober 2013

du har väckt upp det jag trott var dött


Och där var lördagen slut. Ska alldeles strax sova, men kände för att slänga in ett litet blogginlägg innan :) idag har det, som ni säkert redan förstått, inte hänt något speciellt. Har bara varit hemma och tagit det lugnt. Men det är skönt också ibland! Dock är jag extremt partysugen men det får bli nästa helg. Då jävlar ska jag och Ivet ut och partaja! Längtar redan haha.

Imorgon ska vi chilla här ett tag, jag och Ozcar och sen bege oss hem till Göteborg. På vägen ska vi dock göra ett litet stopp hos min älskade mormor och fika med henne :) mysigt. Och sen på eftermiddagen/kvällen ska jag iväg och träna kids med Daniel. Har även bestämt mig för att jag ska köra lite tumbling, det var sjukt längesen så jag är både taggad och nervös haha.

Jaja, läggdags var det nu.

Right now /ofixad och söt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar