.

.

tisdag 24 september 2013

B-day girl


Hihi idag fyller jag år. 20 år och systemetdebuten är självklart gjord. Kände mig ascool haha och det var det roligaste OCH mest pinsamma jag gjort på länge. När dom kollade min legitimation och såg att jag fyllde idag så blev det nämligen sång. Dom sjöng för mig. Alla i kön sjöng. pinsamt, men ändå kul! Fick även en liten flaska med något bubbel av kassapersonalen för att jag fyller. Söta!

Imorse fick jag förövrigt världens bästa födelsedagspresent av min älskling. Jofama by Kenza-jackan som jag är helt kär i. Världens finaste skinnjacka, dör.

Resten av min dag ska spenderas med att bara chilla. Ozcar står i köket och gör tacos till oss å så ska vi väl äta lite tårta, min favorittårta - fransk chokladtårta. Redan ätit lite av den, till frukost haha. Jag älskar verkligen att äta onyttiga sötsaker, typ bullar eller tårta eller liknande till frukost. Skyller på mormor&morfar för det för att jag alltid åt bullar till frukost hos dom när jag var mindre haha ;) 


 Underbar är den, den var självklart på idag så här får ni en "dagens outfit"..:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar