.

.

måndag 2 september 2013


Goddag. Eller morgon kanske man egentligen borde sagt...menmen. Sitter i väntrummet nu, borde ganska snart få komma in hos doktorn. Hoppas jag kan få någon hjälp nu för inatt höll jag på att dö för att jag hade så ont. Låg vaken i två timmar och grät som en mes och tyckte väldigt synd om mig själv, sen väckte jag Ozcar i hopp om att han också skulle tycka synd om mig. Fick väl inte riktigt den uppmärksamheten jag hoppades på.....han var svårväckt haha.

Jaja juste ja - igår. Igår var jag i en gymnastikhall för första gången på evigheter. Hängde med Daniel när han skulle träna sina småkillar :) jätttekuuul var det! Hoppade trampett för första gången på evigheter också och det var läskigt men kul! Åh det var verkligen jättekul :D ska fortsätta med det på söndagar!

Nu borde doktorn komma snart. Vi hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar