.

.

torsdag 19 september 2013

Bad timing


Godkväll! Ligger i sängen, har precis plattat mitt hår, lääääänge. Det blev..platt. Frågan är hur platt det är imorgon när jag vaknar haha ;) ska bli spännande att seeeee! Imorgon är det fredag = helg. Och egentligen är jag sugen på partyparty men nej då äter jag tvungen pencillin precis nu. Och inte vanligt pencillin, kåvepenin som jag alltid haft mot typ halsfluss som man kanske kan ta en drink eller två samtidigt som man äter, utan nej , självklart har jag fått pencillin som inte under några omständigheter får blandas med alkohol. Det kan tydligen ge antabus-liknande effekt om man dricker något alkoholhaltigt samtidigt som man äter denna sortens pencillin, fick jag strängt förklarat för mig av apotekaren när jag hämtade ut det. Och nej det kanske inte skulle bli så för mig men jag tänker inte chansa. Haha nu låter det som att jag är jättenoga med att dricka alkohol och nej det är jag inte - jag tycker bara att timingen suger med tanke på att jag hade lite partyplaner i helgen, fyller 20 nästa vecka och ska ut nästa helg. Bad timing helt enkelt, menmen vad ska man göra. Jag får helt enkelt dansa, dricka vila och vara chaufför =)

Nu ska jag snart lägga mig å sova ensam in my bed. Det ska bli skönt för jag har ont i huvudet. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar