.

.

söndag 8 september 2013


Väldigt blandad dag på alla sätt. Har gjort massa olika saker, spelat fotboll, varit på djurpark, krånglat med bilen, åkt runt hela Göteborg, haft filmkväll mm. Även mitt mående har varit väldigt blandat. Har varit både sur, arg, glad, lycklig, ledsen osv. En salig jävla blandning men det är väl så det är, livet.

Nu ska jag strax krypa ner i sängen. Ozcar ligger redan uppe och snarkar för han har blivit sjuk. Dock fick han ta soffan då jag hatar när folk somnar ifrån mig haha (why??). Så jag brukar alltid få försöka somna först men idag behövde han sova min lilla sjukling :)

Anyway, sovdags för min del strax och imorgon har jag massor att göra. Det ska städas, förberedas inför ny jobbvecka, ska fixa det sista med bilen, äta och bytas om osv och allt detta ska vara gjort innan klockan fyra för då ska jag iväg till gymnastikhallen igen. Så ja, full rulle imorgon, men det är gött.




Haha såhär söt var jag igår natt när jag kom hem. "Inte alls trött".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar