.

.

onsdag 18 september 2013


Läggdags nu. Har vart skittrött sen typ kl åtta men jag kan typ inte somna tidigare än såhär oavsett hur trött jag än är. Nu menar jag inte att tio är spec. sent, men de hade vart skönt att kunna somna kl 8 om jag ändå är astrött då.

Jaja, läggdags somsagt. Lika spännande varje kväll att gissa på vilken tid jag kmr vakna inatt. Vaknat varje natt sen en period tillbaks. Vaknar, går ut å tar lite luft, dricker lite Loka och sen somnar om. Oftast somnar jag om åtminstone. Och så har det varit varje natt på senaste. Natten till idag vaknade jag redan vid ett så inatt gissar jag på typ kl 3? Lovar att blogga om jag skulle vara vaken just vid tretiden, bara för att bevisa att jag har rätt is ;)

Jaja, nu ska jag gosa ner mig under täcket. Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar