.

.

måndag 16 september 2013

Dampppp


Tjenaaaa. Sitter å glider runt i stan, så jävla coolt. Nä ja bara skoja, men jag åker runt lite för att hitta till en speciell adress, det är nämligen så att jag ska till läkaren imorgon och jag har inte en jävla aning om vart det ligger så jag tar reda på det nu istället för imorgon bitti klockan halv nio =)

Dagen idag då, finns väl inte mycket att säga. Jobbade mellan 9-18 som vanligt, gick bra och var en relativt rolig dag även om jag var lite depp haha. Sen åkte jag hem och sen iväg för att fixa en sak och då fungerade självklart inte mitt bankkort. Vet inte riktigt vad det hade för problem, det funkade varken att dra eller att använda chippet och inte heller att ta ut genom en bankomat. Då blev jag jättttteeearg. Haha jag skojar inte, jag kände att jag verkligen var för mycket. Egentligen var det inte värsta grejen att bankkortet inte fungerade, då jag hade sällskap och ändå kunde fixa det jag skulle, men jag kände att fan jag orkar inte. Alltid ska det vara något som krånglar eller bara är allmänt jobbigt. Blev seriöst så arg att jag grät en liten skvätt. Illa....så känslig brukar jag inte vara.

Nu är jag inte arg längre iaf, har fixat det jag ska och dessutom har jag fått en liten present bara för att "jag är jag". (Kanske lite som en tröstpresent också för att jag mår som jag mår). Så himla gulligt, älskar såna presenter. Presenter for no reason liksom. En kavajliknande jacka fick jag. Så fin! Tack min fina <3 Fotar den senare :)

Juste glömde upplysa er om att jag även anmält mig till högskoleprovet. Lite vuxenpoäng till mig,japp! Är så jävla sugen på att börja plugga alltså, men inte förrän jag kommer in på precis det jag vill precis där jag vill. Tänker inte plugga i tre-fem år bara för pluggandets skull liksom...så tänkte skaffa mig ett lysande resultat på högskoleprovet så kan jag komma in vart jag vill sen :) haha nja skämt åsido, jag vill göra provet för att det kan öka mina chanser att komma in på det jag vill. I år kom jag in som reserv på det jag ville, trots att jag faktiskt har bra betyg, det är sjuk konkurrens alltså! Så nu hoppas jag på ett bra resultat på högskoleprovet så kanske jag kommer in nästa gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar