.

.

fredag 20 september 2013


fredag och helg, helvete vad gött! Sjukt välbehövligt också och nästa vecka blir fyradagars för min del eftersom jag tagit ledigt hela onsdagen :) skönt. 

nu ligger jag i Ozcars soffa å chillar. Dock ensam, eller jag har filten som sällskap men min boy är inte här just nu för han är ute med sina vänner. Jag valde soffan & idol istället, det lockade mer just idag haha.

idag har varit en jobbig dag och en bra dag, en blandad dag helt enkelt. det är helt sjukt jobbigt att allt är så upp och ner hela tiden alltså, känns som att jag är påväg att gå sönder, påväg att ge upp. Jag får alltid höra att jag är så jävla stark och det kanske jag är för jag har varit på botten många gånger och tagit mig upp. men någon gång tar orken slut och jag är rädd att den gjort det nu. det är så mycket på en och samma gång just nu. sjukdomar, missförstånd, hjälplöshet, svek, sorg, krossat hjärta, ilska, drama. Allt på samma gång och jag blir så !!;kr4kr2&/&:kr:&:


Därför passar detta rätt bra just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar