.

.

fredag 7 februari 2014

All I want to do is to be with you


Fredag idag, men jag måste medge att denna dag inte direkt känns som en fredag. Jag har ingen "fredagsfeeling". Menmen, dagen började med brutal huvudvärk så jag låg helt utslagen i sängen hela morgonen och förmiddagen, orkade knappt byta liggposition haha. Sen när jag väl orkade mig upp så blev det plugg iaf och det är väl så jag spenderat majoriteten av min dag. I sängen med skolböcker och datorn :) sen nu på kvällen åkte jag och Ozcar till Vargön å hämtade lite saker, mitt pass, skidor osv. Tänkte åkt skidor imorgon (tänker?) men vädret verkar inte lovande så vi får se. Annars får vi hålla på det till någon annan helg! Är så jävla skidsugen så det finns inte alltså. :)

Nu är vi påväg tillbaks till Göteborg jag å när vi kommer hem ska mr O göra varma mackor till mig, längtar jättemycket för jag har haft cravings efter dom jävla mackorna hela dagen, shiiiit!


provade mina skidor på mattan. Eller ja, snowblades är det ju :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar