.

.

måndag 24 februari 2014


tjenare mina vänner. eller ovänner eller fan vet jag. idag är en bättre dag än igår (hittills) och jag har precis gjort klart dagens hög av plugg så det känns väldigt skönt. resten av dagen är liksom, fri.

nu är klockan iofs typ tjugo över sju och det finns inget speciellt hinner hitta på innan det är läggdags för mig som börjar kl 8 imorgon men det är ändå skönt att vara klar med det jag ska ha gjort idag, enligt mig. kanske till och med hinner kolla över mitt plugg inför resten av veckan nu när jag ändå inte har något att göra. hur ambitiös låter inte jag?

imorgon går jag i skolan 8-3 så det kanske blir lite segt men på eftermiddagen ska jag iaf träffa Eve vilket jag ser fram emot :D vi träffades senast jag var hemma (förra helgen) på en fika och kände att vi inte riktigt hann prata klart om allt så nu är alltså planen att vi ska hänga imorgon igen.

bjussar på en väldigt söt bild på mig och Unda, dagen till ära.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar