.

.

torsdag 13 februari 2014


Godkväll! Min blogg lyser av frånvaro dom senaste dagarna haha men jag har inte haft lust. I tisdags var jag i skolan iaf på workshops å efteråt var jag å fikade med Sebbe å sen åkte jag hem å sov typ (tror jag). Pluggade lite säkert å glodde film med Ozcar innan vi sov oxå. Sen igår var det praktik, (JÄTTEKUL) och sen på kvällen var jag supertrött men det blev lite plugg ändå å sen gick jag å Ozcar å la oss, somnade jävligt gött efter den dagen. Å idag har jag gjort massor. Ingen skola på schemat idag så har hunnit med en del :) blev bio med mammi på dagen - frost såg vi å den var jättebra! Haha det var vi och alla barn......sen mötte jag upp bestie så har vi hängt, universeum blev de å lite sådär. Å sen slappat hemma hos mig, å nu ska vi snart soooovaaaa. Så spännande har min vecka varit ;) haha.

Imorgon har jag skola mellan 13-16 och sen ska jag å ozcar hem till mammi i Vargön. Spendera helgen där för bilen ska besiktigas å så.

Men nu - borsta tänderna å sen sova. Nattinatti 

Några bilder från de senaste dagarna
Fisk på universeum

Jag å mamma på bio - coolast i Göteborg!

Sebbe häromdagen när vi fikade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar