.

.

måndag 3 februari 2014


Japp jag överlevde. Ifall någon undrade. Och jag överlevde utan några större men för framtiden tror jag så det gick väl helt okej. Jag är iaf lite stolt över mig själv, jäklar vad jag går framåt. Att jag liksom bara gjorde det, och samma med seminariet är väldigt stora steg för lilla mig som avskytt muntliga redovisningar sen jag var två pannkakor hög. Så därför får jag väl ge mig själv en liten klapp på axeln.

Ja, idag, hittills har jag inte gjort mycket mer än att vara i skolan då mellan 8-11. Hade en fruktansvärd huvudvärk efteråt så jag åkte hem och sov och sen dess har jag inte gjort någonting. Huvudet värker fortfarande så jag ska nog fortsätta med de idag, att inte göra någonting :) kanske ska söka lite sommarjobb senare. Har ju "sommarlov" från skolan mellan 1 juni å 1 september (tror jag) och då vill jag ju såklart jobba. Så jag måste söka lite fler (har redan sökt en del). Jag måste påminna mig själv emellanåt om att jag faktiskt är utbildad barista numera :) vet inte om jag nämnt det här i bloggen men jag tog mig en liten baristautbildning för ett tag sen, när jag ville ha fler möjligheter jobbmässigt och sådär. Det var innan jag visste att jag skulle börja studera och sådär så då ville jag gå den utbildningen för att ha lite mer i bagaget så att säga. Så det ska jag också söka massa - baristajobb. Vore ju helt amazing att stå på espresso house hela sommaren och göra kaffe :)

Jaja nu har jag väl inte mkt mer att säga för tillfället. Jag är hungrig, borde laga mat men jag orkar inte. Jag är hungrig men jag är inte sugen på något. Dilemma hmm :( 

Juste ja, har förresten hittat några träningsbuddys nu efter mycket om och men. Så nu har jag träningsbuddys men inget gymkort, innan hade jag gymkort men inga träningsbuddys hmm. Så det enda som behövs nu är egentligen lite tid, eller åtminstone lite struktur så att jag får tid samt en jävla massa motivation. Då kanske jag kommer igång med träningen igen. Jag behöver bara ha tillbaks min motivation först. Den har varit borta i över ett halvår nu, hallå come back?!



Sorry för halvnakenbilderna men ja va bara tvungen att visa min dagsform. Inte mycke till muskler kvar men jag har ändå en ganska smal och atletisk kropp naturligt, tack vare all träning tidigare i livet. Så jag vill väl egentligen mest få en tightare, starkare kropp med lite tonade muskler. Få bort dallret liksom, å bli lite fast. Det är det jag vill.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar