.

.

torsdag 27 februari 2014


Haft en grym dag idag om jag får säga det själv. Först skola, föreläsning på förmiddagen och sen redovisning på eftermiddagen. Efter redovisningen fick jag världens bästa komplimang av min klasskompis, hon gjorde min dag alltså!

Efter skolan åkte jag in till stan en snabbis , sa hej till Jessika innan ja åkte vidare hemåt, duschade å fixade mig å vilade lite innan jag skulle tillbaks till stan å shoppa lite med Sebbe. Fick med mig ett par skor jag velat ha superlänge, som nu bara kostade 219 kr, vilket kap! samt en liten grej till mamma. Sen dess har Ozcar kommit med bilen och bortsett från det har jag bara chillat framför top model med Sebbe :) Imorgon har jag praktik så det är därför Ozcar kom hit med bilen förut :)

Ja det var min dag + att jag fick tillbaks den enda individuella skrivuppgiften jag gjort sen jag började på sjuksköterskeprogrammet och den var godkänt! Så jag ärsupernöjd med denna dagen. Dagen är ju dock inte slut än men jag ska sova strax så aa :)

 
Nya älsklingarna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar