.

.

måndag 30 januari 2017

Dag med Jessika


Har haft en bra dag mina vänner. Började med sovmorgon, frulle i soffan, lite fix hemma i min garderob. Fått upp en hylla till därinne, dösnyggt! Måste bara rensa ut lite kläder, har tre flyttlådor med kläder jag typ aldrig använder som bara står.... Måste rensa dom, sen ska ni få er en tour i garderoben. Den är sååå fin nu alltså, om jag bara får bort lådorna. Jag jobbar på det ;)

Efter lite fix av garderoben och mig själv åkte jag mot centralen för att plocka upp Jessika innan vi åkte vidare mot Frölunda torg för en shoppingrunda och lunch på Jensens. Fördrev massor av timmar där och på vägen hem fick vi en spontan idé - att åka förbi Ikea. Så det blev en sväng även där och jag (som inte fått med mig något tidigare under shoppingrundan) fick med mig en bricka och en ny duk ("bordslöpare" tror jag det heter). Kan ju inte ha en med juligt mönster nu liksom. Så Ikea hann vi med och sen en snabb fika innan Jessika knallade till tåget. Mysig dag med min bästis <3


Fick även en present av Jessika idag, en "sen inflyttningspresent" som hon kallade det...


... nämligen denna fina vasen (till höger). Den silvriga hade jag sen innan, sen har jag en stor i den vita färgen "pärlemo" och har velat ha en liten också. Vilket jag fick. Såååå fin!!! Ska fylla den (dom) med blommor imorgon tänkte jag. Tack bästie <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar