.

.

söndag 15 januari 2017

Gårdagen


Hej på er. Ville bara titta in och skriva någon rad. Hade en så grym dag igår. Började med pannkakor till frukost och sen gjorde jag mig färdig. Jessika, mamma och min moster anlände och vi åkte mot kyrkan för examenscermonin. Själva ceremonin var väl inte jätterolig men det var kul att få krama om några klassisar och önska varandra lycka till och sådär. Efter cermonin blev det lite mer "gäster" och tårta och firande hemma. Jättetrevligt och mysigt verkligen, jag älskar verkligen såna 'tillställningar' när man samlar nära och kära och speciellt om det är en tillställning för mig hehe. Nä men gillar att vara omringad av mina närmaste helt enkelt, finns inget som är bättre eller viktigare. Även om vissa var saknade så hade jag ett jättenice firande med dom som var där. Fick massor med fina examenspresenter också <3 Ska visa er några av dem någon dag, så tacksam!

Efter tårta och ett par timmar hemma var vi några som gick ut och åt och drack drinkar (okej, jag drack drinkar men ändå) på Pinchos. Kvällen avslutades med att jag somnade hemma i sängen. Underbar dag!


Så glad tjej haha. Nu är jag sjuksköterska! Har tre veckors ledighet framför mig innan jag börjar jobba 6/2. Ska ta vara på varenda dag!


Måste sova nu men vi hörs mer imorgon. Godnatt på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar