.

.

fredag 20 januari 2017

Min dag


Hej på er, ligger på soffan och ska strax sova. Är rätt så trött idag vilket troligen beror på att jag har ont samt att jag fått insomningstabletter nu att ta vid behov tills jag fått lite ordning på sömnen. Skönt! 

Annars har jag inte fått gjort så mycket mer än ett besök hos doktorn idag. Varit hemma och tagit det lugnt. Köpt med frukost från stan (där ja var hos doktorn). Fyllt i massa papper och skickat in för att kunna få min sjuksköterskelegitimation. Beställt mat som levereras hem imorgon för att fylla upp kylen. Ätit god mat. Ja det var typ min dag. 

Nu har jag precis packat min lilla resväska för imorgon bär det av en sväng. Vart kan vi ta imorgon =) puss & natti!



Dagens middag. Lax med ris, philadelphiaost-dipp (osten + vitlök + salt), sparris, tomat och avokado. Goooottttt! Försöker bli bättre på att få upp grönsaker tallriken när jag äter, som ni kanske märkt. Det går rätt så bra. Maten blir finare och godare så fattar inte varför jag inte gjort det tidigare. Men det är nog ren lathet, för att slippa stå och skära grönsaker haha. Försöker ändra på det nu iaf, vilket fungerar bra hittills.Tomat & avokado med svartpeppar, olja och salt är ju en vinnande kombo som jag skulle kunna äta varje dag. DÖR!



Fem kilo kärlek <3 nu ska vi sova!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar