.

.

måndag 16 januari 2017

Examensklänning


Hej på er. Kollar på teve och äter yoghurt haha, väntar på att klockan ska gå för om ett par timmar åker jag till vargön =) tänkte passa på att visa en bättre bild på min examensklänning så länge. 


Framifrån. Egentligen hade jag faktiskt köpt inte bara en utan TVÅ andra klänningar som jag höll på att vela emellan. Denna stötte jag på av en slump två dagar innan examen när jag skulle springa in snabbt å köpa nya tofsar och hårspännen. Där hängde den, snygg, enkel och på rea (meant to be, serri) så den fick följa med hem och bli min examensklänning efter lite övervägande med Jessika.

 
Baksidan. Bilderna är inte från examensdagen utan från när jag köpte klänningen. Så fin rygg tycker jag och hela klänningen är så söt! Bar den med svarta strumpbyxor (pga kallt,tycker egentligen den är snyggare med bara ben) och klackar.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar