.

.

torsdag 19 januari 2017

Inflammation


Hej på er. Kom just från doktorn så nu har jag svar på varför jag haft så ont senaste veckan trots att jag inte haft "den tiden på månaden". Nej, denna gången beror smärtan på fri vätska i buken samt livmoderinflammation. Superkul va? Not. Så nu blir det 10 dagar med antibiotika. Dubbla sorter antibiotika dessutom. Och smärtlindring, såklart. Så kanske jag mår lite bättre sen.


Mina morgon- och kvällsmediciner just nu då. Två typer av smärtlindring och två antibiotikasorter. 



Doktorsbesöket var åtminstone värt, även om det inte är superroligt med inflammation så är det ju bra att få veta vad det är och få behandling =)

Nu ska jag lägga mig och vila en stund (sovit 2,5 timmar innan jag var tvungen att gå upp förut....) och sen vid 13 ska jag iväg en sväng. Mer om det sen innan jag drar hemifrån. Puss på er!



Ska vila med denna nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar