.

.

onsdag 18 januari 2017

Lista....


Eftersom jag vet att vissa av mina "läsare" älskar denna typen av inlägg ;) 



3 saker jag ser fram emot
Min spa-dag med mamma, sommaren och att pussa på katterna när jag kommer hem imorgon.

3 saker jag gillar
Att resa, fina väskor och att skratta så jag får ont i magen.


3 saker jag inte gillar
Folk som aldrig hör av sig utan att man hör av sig först, människor som snackar skit bakom ryggen på någon och sen är jättetrevliga när dom träffar personen, att bli tagen för givet.

3 saker jag vill
Resa, få nya sömntabletter (min sömn är ett helvete just nu), hitta en träningsform jag tycker är kul (på samma sätt som jag älskade gymnastiken och ridningen) så jag inte tröttnar så fort.

3 saker jag borde
Sluta röka, få bättre disciplin gällande kost & träning (jag som är så jävla enveten borde ju egentligen klara det utan problem), sluta lägga energi på saker/personer som inte är värda det.

3 saker jag kan
Plugga (det är jag faktiskt bra på), stå på huvudet och ta venprover.

3 saker jag inte kan
Cykla enhjuling, baka bullar och sy.

3 saker jag ofta pratar om
Mina katter, saker som händer i mitt liv, mina intressen.

3 saker jag önskar mig
Fick ju massor med fina saker i examenspresent <3 Vet inte om de finns något jag direkt "önskar mig" utan tkr snarare det är kul att spara till något och köpa det själv. Men något jag vill ha (som jag tänker köpa själv, en vacker dag) är en Balenciaga-väska. Och något annat jag vill ha (som jag tänker köpa själv, inom en inte alltför avlägsen framtid) är en speciell vas och en ljusstake.

3 saker jag blir stressad av
När man planerat något och det ställs in, att inte kunna sova och att jag snart börjar jobba (det sista är dock mer en nervös-uppspelt-exalterad typ av stress).

3 saker jag ska göra i veckan
Jag vet faktiskt inte. Inte mkt spikat ännu så får se lite :)



Bild från i somras.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar