.

.

fredag 26 juli 2013

Fredag


Godkväll. Ligger i sängen, har precis ätit. Världens godaste mat, utan tvekan. Mamma hade gjort den till mig när jag var hemma, så vi åt det och det blev ganska mycket kvar som jag tog med mig i en matlåda. Eller ja, två matlådor blev det. En åt jag till lunch på jobbet och en nu. SÅ JÄVLA GOTT, men nu är det slut :( börjar typ gråta.

Jobbat idag iaf, kom hem för en liten stund sen. Rätt seg dag, men nu är det ju helg så det är gött! Har inga direkta planer ännu, tar det som det kommer :)

Har ingen kul bild att lägga upp så ni får en bild på min bakgrund på mobilen. Haha satt och pratade om pokemon med min killkompis igår (tro mig, det var en jävla diskussion) och detta är min favorit så jag var bara tvungen att ha hobom som bakgrund!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar