.

.

lördag 20 juli 2013


Ligger i sängen. Har kollat på pretty little liars hela kvällen typ. Nu är Ozcar och köper Loka till mig och sen ska vi sova. Eftersom jag sov alldeles för få timmar inatt så ska det bli skönt!

Imorgon ska jag möta upp mami i stan för shopping :) vet inte riktigt vad som ska inhandlas, det återstår att se. Det enda jag vet att jag ska få, som mamma redan köpt, det är en ny dammsugare, haha. Sen får jag se lite. Sen imorgon kväll så blir det ut och äta, Robbie Williams konsert på Ullevi, efter det ska jag ut och ta mig ett glas eller fem och sen kanske vidare på nattklubb å dansa loss. Eller kanske hem efter dom där ett eller fem glasen. Men jag är sugen på nattklubb, så hoppas att det blir det också.
Kan bli en strålande dag, morgondagen. Hoppas på detta, verkligen. Har dock inte en jävla aning om vad jag ska ha på mig på kvällen. Vad är en passande mat/konsert/utgång/nattklubbs-outfit tro? Inte föööör party, men inte för tråkig. Hoppas på att hitta något nytt snyggt när jag är ute och shoppar under dagen!

Nu har jag inte mycket mer att skriva. Ozcar borde vara här närsomhelst och då blir det massa mys och sen sova :)



Morgondagens frisyr är ju redan ordnad eller vad säger ni?? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar