.

.

tisdag 9 juli 2013

Tisdag


Godkväll. Ligger i sängen och ska snart sova men först får jag ju änna ta och blogga lite. Så vad har jag gjort idag?

Först jobbade jag. Och solade. Solade gjorde jag på lunchen för den som ville veta. Har varit stekhett hela jävla dagen och jag har verkligen längtat efter ett dopp i en pool.......jaja..efter jobbet så drog jag direkt till gymmet och körde ett pass. Sjukt kul, sjukt jobbigt och sjukt svettigt - precis som det ska! Sen hem, laga mat, åt mat och nu ligger jag här. Ska snart sova.

Det var min dag i korta drag. Nattinatti



Blivit väldigt brun de senaste dagarna. Eller aa, jag är ju alltid brun men har fått min "sommarfärg". Får en annan brun färg på sommaren än på vintern. Personligen vet jag inte vilken jag gillar bäst men jag har,tro det eller ej, fått otroligt många komplimanger igår och idag om vilken fin brun färg jag har nu på sommaren. Jättekul att höra, blir superglad!!!

Jag idag. Cool 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar