.

.

onsdag 31 juli 2013


Ligger utslagen på sängen. Har precis städat och vikt in tvätt. Fan va duktig jag är. Dock blev de ingen superstor städning med rensning och så som jag behöver göra egentligen utan jag plockade mest iordning lite :) bättre än inget! Nu tror jag att jag börjar bli sjuk för jag fryser/svettas om vartannat. Så antingen de eller så är jag trött, jag vet faktiskt inte. Men sjuk skulle jag tippa på eftersom min hals är tjockare än fan, och gör ont. Inte så att den svider utan den gör bara ont och jag får liksom anstränga mig för att prata för det är två svullna körtlar där som tar emot. Skönt....men jag vet inte, min hals är ju lite som den är så det kanske är det enda, frossan kan likagärna bero på trötthet även om min hals är tjock!

Jaja. Nu ska jag gå ner och diska ett glas så är det sista av min lilla städning klart! Och sen efter det ska jag nog bara dega, kolla på City Akuten kanske. Började med det igår, alltid bra att ha en ny serie att kolla på. Har sett klart hela säsong 1 på pretty little liars som fanns på netflix och nu vet jag inte riktigt hur jag ska få tag på nästa säsong så det får bli lite city akuten tills det problemet är löst. Jaja, vi hörs senare. Puss





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar