.

.

torsdag 4 juli 2013



Ligger i sängen å dör. Känner mig riktigt trött nu också. Fördelen med att ha sovit dåligt en natt - man sover förjävla bra nästa! Så nu ligger jag här. Fryser och känner mig nästan lite febrig men det är förmodligen trötthet =) ska snart resa mig upp och göra något av kvällen innan jag sover. Eller "göra något" var en grov överdrift, jag ska laga mat haha. Och duscha, det ska jag göra nu direkt. Har nämligen handsprit lite överallt, både på kläderna och i håret. Det var tydligen väldigt kul att spruta det på mig förut..... Så det ska jag tvätta bort INNAN jag lagar mat, annars kommer jag inte våga laga mat för jag kommer va rädd för att håret ska explodera haha.

Nä men nu måste jag lyfta på kroppen och sätta igång. Beordrade Ozcar att komma hit och sova med mig inatt så han kommer senare också, mysigt!


Såhär gullig kan man va



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar