.

.

söndag 28 juli 2013

Good day


Haft en jättebra dag idag faktiskt :) när jag kom hem förut blev det lägenhetsvisning direkt och satan vilken snygg lägenhet. Eller ja, fick inte se den "riktiga" lägenheten eftersom att den inte är färdigbyggd men fick se en liknande å jäklar vad fräsch den var! Nu är det ju inte jag som ska köpa lägenhet, utan jag hyr ju redan utan det är Ozcar, men jag fick såklart följa med och kolla och den var riktigt snygg alltså. Helt nybyggd kommer den vara, med jättestor balkong. Riktigt fin!

Efter visningen åkte jag å ozcar hem till mig. Jag var skittrött och lite ledsen (har varit lite ledsen idag av olika anledningar) så jag somnade en liten stund i hans knä. När jag vaknade var jag mycket gladare! Åkte in till stan och mötte upp Jessika som jag inte träffat på evigheter. Det var jättekul, vi hade såååååå mycket att prata om. Om allt mellan himmel och jord. Det är häftigt, för vi har knappt träffats på över ett år men ändå var allting precis som vanligt när vi sågs. Det kallar jag faktiskt jävligt äkta vänskap. Dock tycker jag att vi ska börja ses oftare! Men aa. Det var jättekul att ses, hade saknat henne så mycket.


Nu ska jag sova så jag orkar upp och jobba imorgon. Nattiiiii
(Eftersom jag är helt störd och inte har tagit en enda bild idag så får ni inga bilder :( )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar