.

.

tisdag 16 juli 2013


Idag kraschade jag lite. Har haft intensiva veckor de senaste. Det har varit mycket liksom. Mycket jobbigt. Men trots detta har jag mått bra, jag har varit stark och faktiskt haft riktigt kul, mått bra och varit lycklig. Men det har krävts ansträngning. En jävla massa psykisk ansträngning. Jag har fått anstränga mig för att vara stark. Så jag kraschade lite. Det slog tillbaka på mig. Så imorse, eller sen igårkväll har jag haft huvudvärk, ont i magen och varit obotligt trött. Jag har vilat å sovit hela dagen idag i princip. Vilat för att jag haft så ont i magen och sovit för att ja varit så oförklarligt trött. Det var inte så himla kul. Känns som att jag aldrig kommer bli pigg igen.

Inte kul att krascha på detta sättet kan jag säga - MEN det har varit värt det. Det har varit värt det för att jag ändå mått väldigt bra, haft kul och varit så lycklig. Så jag antar att man får ta bakslag som dessa emellanåt. Man får ta att kroppen strejkar.

Nu ska jag snart sova och imorgon ska jag inte ha ont i magen så jag kan gå till jobbet :) för imorgon ska kroppen vara på min sida igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar