.

.

fredag 26 juli 2013


Gick tydligen inte alls att somna idag. Kanske för att jag sov i bilen till Göteborg förut? Fast det var iofs längesen, i förmiddags....hmm...ingen aning faktiskt. Bestämde mig iaf , efter att ha försökt sova en bra stund för att gå upp å göra något riktigt tråkigt för att bli uttråkad å trött. Så jag plattade hela mitt hår. Nu är jag lite tröttare, och håret är platt. Gött!

Dagen har väl varit lite sisådär. Jobbade bara halvdag eftersom jag var hos tandläkaren i Vänersborg imorse. Började alltså jobba efter lunch. Det gick inte speciellt bra idag, på jobbet haha. Skyller på att det är för att jag kom sent så att någon hade tagit min plats ;) haha nej, men det kan inte gå bra alla dagar! Imorgon får det gå bättre:) eller ja, sen blir det ju eftersom att klockan snart är ett. Ååååå jag måste verkligen somna nu, annars kommer jag vara död imorgon och det orkar jag inte. Så nu ska jag krypa ner under täcket och hoppas på det bästa. Puss&gonatt!

Min å mammas fika förut. Drömmig <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar