.

.

tisdag 23 juli 2013

Tisdag


Godmorgon! Sitter på spårisen mot stan och jobbet nu. 9-18, inte särskilt taggad men. Vill hellre ligga ute och sola så det ska jag göra när jag har slutat, om solen finns kvar.......

Imorgon ska jag hem till vargön. Men bara över natten. Ska nämligen till tandläkaren på torsdag morgon. Jag har ett hål i min tand som jag hoppas att tandläkaren tar i tu med denna gång. Senast vägrade han gå med på att det är ett hål, trots att jag kan se att det går ett hål in i tanden...rätt skumt. Men jag ska iaf få honom att laga den. Är lite rädd för att gå till tandläkaren denna gång. Har aldrig varit skraj för tandläkarn fram till senast jag var där, när han skulle skära fram en visdomstand som växt in i kinden, för AJ SOM FAN vad ont det gjorde. Skrev ett blogginlägg efter min skräckupplevelse i min förra blogg, ska kopiera det och lägga upp här i dagarna så ska ni få se hur HEMSKT DET VAR.!!!

Mitt nya nagellack nr 2, la upp bild på det rosa häromdagen men köpte även ett sånthär silvrigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar