.

.

torsdag 4 juli 2013


Svårt att sova nu igen...ska lägga mig och kolla ett avsnitt hart of dixie och se om jag somnar lättare efter det. Haha kommer va tröööööttttt imorgon på jobbet men. Menmen, det är ju snart helg och då kan man ju sova lite mer.

Det är ganska mysigt dethär ändå. Att ligga med paddan i knät och kolla serier i mörkret, samtidigt som man hör regnet droppa på fönstret. Myyyyys.

Jaja nu har jag inget mer kul att skriva och inga bilder har jag heller. Ska försöka komma ihåg att ta några bilder imorgon eller något. En blogg med bilder är ju SÅ mycket roligare än en blogg utan. Så jag ska försöka lösa det. Kan ju åtminstone bjuda på en "dagens outfit" eller något imorgon innan jag går till jobbet kanske. Hmm...hmm....ni får vänta och se helt enkelt!

Nu - hart of dixie tills jag blir trött och sen sova. Hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar