.

.

torsdag 1 augusti 2013

a feeling


Godkväll. Läget?
Själv sitter jag och avnjuter ett glas Loka. Eller nä, inte riktigt för jag dricker faktiskt direkt ur flaskan men det såg snyggare ut att skriva "ett glas Loka". Har en riktig Loka-period nu och är typ helt galen i det, det finns ingenting jag hellre vill dricka. Loka citron, såklart. Det är så gott att jag typ ryser i hela kroppen, SÅ gott. Speciellt när man dricker ur glasflaska, som är typ rumstempererad, mums......åh nu ska jag sluta prata Loka.!

Fast jag har faktiskt inte så mycket att säga. Torsdag idag vilket innebär fredag imorgon, vilket innebär helg. Skönt. Veckorna går fort så in i helvete, hinner knappt blinka haha. Har iaf inga planer för helgen ännu, eller ja - inga som är spikade iallafall. Beror på hur jag mår och vad jag känner för :)

Tänkte även dela med mig av att jag har en fruktansvärt konstig känsla i kroppen. Det bara liksom pirrar i mig, pirrar i magen typ. Har inte bestämt mig än för om det är världens skönaste känsla eller om det bara är obehagligt haha. Får ta reda på detta!


(Vet inte varför jag gör tummen ner påbilden, det bara blev så) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar