.

.

onsdag 28 augusti 2013


Sitter i bussen påväg hem från jobbet. Alltid skönt att sluta lite tidigare sådär måste jag få erkänna :) så nu ska jag hem och vila, kanske t.om ta en liten powernap för jag har så jävla ont i magen så jag måste, M.Å.S.T.E få bort det och jag bestämde mig för att vila var lösningen på detta. Har nämligen planerat in en löptur idag, en löptur jag egentligen hade planerat in igår men struntade i så idag finns det inga ursäkter. Kan jag jobba så kan jag bannemig springa! (Är egentligen inte så positiv som jag låter, måste bara intala mig själv det så att jag faktiskt kommer iväg).

Nu stannade bussen, för er som ville veta. Eller ja, nyss för jag har precis hoppat av den och håller på och styr mina steg hemåt.

Och juste ja, nu ska ni få veta något spännande. Imorse försov jag mig. Jag försov mig. Det händer liksom inte, men imorse hände det. Jag försov mig dock inte så mycket att jag inte kom i tid - men ändå. Fick lite smått panik när jag insåg att klockan var mycket mer än den skulle. Som tur är så är jag så himla smart (läs kontrollfreak) så jag fixar alltid allting kvällen innan, lägger fram kläder och sånt. Måste göra det för ànnars stressar jag upp mig och kan inte sova haha. Men i situationer som denna så var det ju tydligen väldigt bra, för bara 15 minuter efter jag vaknat var jag redo att gå och jag hann t.om slänga på lite smink. Tyvärr hann jag inte platta håret så det fick bli uppsatt, menmen. Jag hann iaf. Behöver jag ens nämna att jag var tidig till jobbet? =) (lika tidig som vanligt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar