.

.

måndag 19 augusti 2013


Hjälp vad fort förmiddagen gick, den bara försvann iväg haha. Skönt det. Hoppas att eftermiddagen går lika snabbt så jag snart är hemmmmmaaaaa. Har inga planer idag. Egentligen var väl planen att chilla med lite serier men nu är det så jäkla bra väder så det känns som att jag får skrota den planen. Jag tycker verkligen inte om att ligga inne när det väl är fint väder, det känns så fel på något sätt. Så antingen får det börja regna och bli grått ute eller så får jag ändra mina planer..........

Har väl egentligen inget att skriva, kände bara för att uppdatera er om läget. Spännande va??!!! 


Eftersom jag inte har några roliga bilder så får ni en såndär cool "dagens outfit"-bild. Kapade dock ansiktet för det ser ut som fan, ögonen är svullna som små grisögon (dom var trötta när bilden togs)...snyggt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar