.

.

fredag 9 augusti 2013


Godmorgon! Ligger i sängen och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att gå till spårisen och åka till jobbet. Är fixad och klar och ligger egentligen bara och väntar. Rätt skönt, men samtidigt tråkigt........

Idag är det fredag. Det känns verkligen inte som fredag. Kanske för att jag drömde att det var måndag och jag försov mig till 16.00 (haha)? Ja jag vet inte, men det känns inte som fredag iaf. Men skönt med lite helg ska det bli.

Nu på morgonen har jag haft världens jävla utbrott. Inte utbrott så att jag stått och skrikit på mig själv (haha) men jag har varit jävligt arg på mina fingrar. Har fått utslag och vattenblåsor mellan mina fingrar och jag har inte en jävla aning om varför för jag har inte haft nickel på fingrarna. Men det kliar så jag blir tokig. Skojar inte, det kliar så jag blir galen. Har täckt över fingrarna med plåster nu så att jag inte kan klia, men får typ panik. Det kliar SÅ mycket. Vad kan man göra?!


mina fingrar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar