.

.

söndag 4 augusti 2013

Bra dag


Fantastiskt skön dag, detta behövde jag! Livet har varit mycket uppförsbacke för mig på senaste så då uppskattar man glädje på ett helt nytt sätt. Nu är livet mer en bergochdalbana för mig. Går upp och ner. Men bättre det, än den där jäkla uppförsbacken jag kampades med för ett par veckor sen. Snart hoppas jag på lite nedförsbacke, lite medvind. Eller åtminstone på plan mark.

Sitter och borstar tänderna just nu när jag skriver detta inlägg, ska alldeles strax hotellmysa lite med mitt hjärta och sen sova. Imorgon (sen) blir det hotellfrukost (<3) innan det är dags att åka hem. Back to reality så att säga. Men det är inte förrän imorn (sen). Så tills dess, tänker jag njuta av den sista tiden.

Godnatt mina kära läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar