.

.

fredag 30 augusti 2013

Nattiiiiiii


Godkväll. Ligger i sängen nu, ska sova snart. Trött och febrig, ont i magen och har nu även svullna lymfkörtlar i hals och ljumskar. Börjar  bli trött på detta nu,väldigt trött. Kroppen strejkar. Var hos doktorn förut lite snabbt, kom inte fram till någonting alls så ska gå tillbaks på måndag och förhoppningsvis bli lite klokare då. Vill veta vad det är för fel.

Nu ska jag sova bort febern å hoppas att allt bara är helt borta imorgon, för då ska jag hänga med mamma i stan på förmiddagen. Vart morgonkvällen tar mig återstår att se, har lite olika alternativ beroende på hur jag mår :)

Men nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min halva nr 2, eller, som de flesta skulle uttryckt det - min andra halva. 

Nattinatti.


Får bli en liten bild på mig och Ivet :):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar