.

.

söndag 18 augusti 2013


Söndagen börjar lida mot sitt slut och snart börjar återigen en ny vecka. Det är helt sjukt hur snabbt helgerna går alltså, alldeles föööör snabbt. Inte okej någonstans!

Nu ska jag snart äta. Idag har jag en såndär dag när jag är hungrig hela tiden. Och nej det beror inte på att jag drack alkohol igår, utan jag är helt enkelt sån som person. Antingen är jag hungrig hela tiden eller inte alls. Antingen är aptiten på toppen eller på botten. Antingen äter jag ständigt eller aldrig. Det är verkligen antingen eller. Sån har jag varit länge, och det går i perioder. Har precis haft en ganska lång period när jag knappt kunnat äta någonting, men jag tror att det börjar vända nu :) kul med lite omväxling! Dock föredrar jag perioderna som inte är så extrema, perioderna där jag har liiite dålig aptit men ändå kan äta rätt normalt.

Oj, gled iväg där i mitt skrivande. Äta ska jag göra snart och sen plocka fram kläder å sånt till imorgon. Eller omvänd ordning, har inte bestämt mig än!

Hörs sen eller imorn, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar