.

.

onsdag 28 augusti 2013

:)



Dagens vill ha: jackan jag hittade häromdagen..
Dagens klädsel: jeans, linne, tröja + converse, skinnjacka
Dagens smink: det "vanliga" haha
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens händelse: att jag försov mig.....
Dagens låt: avicii - wake me up
Dagens planer: borde gå ut å springa haha
Dagens saknad: finns mycket jag saknar
Dagens dummaste: ingen tror jag? Haha
Dagens sjuka: mageeennnn
Dagens drog: Loka
Dagens roligaste: vet inte
Dagens favorit: ozcar som kommer snart :)
Dagens köp: ingenting alls
Dagens godis: ingenting
Dagens humör: har faktiskt varit på bra humör idag :)
Dagens ord: vet inte

Fem saker du har på dig just nu
1. trosor
2. strumpor
3. one piece
4. linne
5. inget mer


Sex saker du gjort idag
1. jobbat
2. ätit
3. åkt spårvagn
4. pratat i telefon
5. åkt buss
6. bloggat


Tre val
Gult eller rosa? rosa
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Brukar du:
Titta på dig själv i spegeln: jadå
Gnälla: haha det händer väl ;)
Sova: jadå
Skada dig själv med flit: nej
Ta mediciner du inte borde ta: nej
Drömma mardrömmar: ibland
Drömma sexdrömmar: nja
Klä dig i svart: ja
Gå till kyrkan: nej
Hata folk: nej, har svårt att hata folk.
Snusa: nej

Vem
Vill du döda: ingen alls
Pussade dig sist: Ozcar
Kramade du sist: Ivet
Skrek du på sist: vet inte..? mamma kanske
Vill du vara som: mig själv, fast med lite justeringar haha ;)
Sårade dig sist: -
Gjorde dig riktigt glad senast: ozcar tror jag

Har du
Flickvän: nej
Tvångstankar: några
Någon skada: nja, lite gamla skador som kan kännas
Färgat håret: slingat men det var längesen
Brutit några ben: haft spricka i tån
Några piercings: tungan
Egen dator: ja
Bra självförtroende: nja, det kan vara olika
Dumpat någon: ja
Blivit dumpad: ja


Hur
Svarar du i telefonen hem: beror på vem som ringer
Fördriver du tiden: det är olika
Mycket pengar har du: jag vet inte exakt
Tjänar du pengar: genom att jobba
Ofta bäddar du sängen: varje dag (haha whyyy)
Många stör du dig på: en justnu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar