.

.

fredag 16 augusti 2013


Ligger å chillar framför City akuten med Ozcar. Jag föredrar egentligen Grey's anatomy men vi har redan sett klart på det och han tycker att city akuten är bättre så jag får väl offra mig.............

Ikväll händer inget mer spännande. Ska väl snart sova. Kommer sova så gott inatt, älskar att sova när regnet droppar på rutan. Så himla jävla mysigt.

Har ni förresten märkt att det helt plötsligt blivit höst? Häromdagen när jag gick ut på morgonen upptäckte jag att det var svinkallt. Sommaren är typ borta. Om man har tur kommer den tillbaks en stund på dagen men mest känns det höstigt ute. Jag hat-älskar hösten. Hatar regnet. Hatar sniglarna som kommer av regnet. Men älskar mörkret. Älskar höstkläder. Älskar att allt känns så mysigt. Och ett plus i kanten är ju att ja fyller år på hösten. Så ja, mina känslor angående höst är väldigt blandade....

Imorgon är det lördag och då har jag nog planer. Mer om dessa imorgon.

Natti. Kommer nog inte blogga mer idag.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar