.

.

tisdag 27 augusti 2013

5

fem saker ni kanske inte visste om mig.


- jag är inget särskilt stort fan av färgen orange. tycker den är störande.


- när jag sover blir jag alltid jäääättevarm, som ett element. alltså min kropp blir varm att röra vid. även om jag tex fryser. så många gånger när jag sovit över med kompisar eller liknande har dom berättat att dom värmt sig på mig för att dom frusit haha.


- jag har fruktansvärt bra sifferminne, om någon ger mig typ sitt mobilnummer så sitter det sen. jättestörande i vissa fall, när jag vill radera någons nummer för då går inte det för det sitter i huvudet haha.

- jag älskar saker med colasmak. Alltså inte kola, utan ni vet coca-colasmak. Typ allt som smakar cola går ner, colagodisar har alltid varit favoriter för mig.

- jag har jättesvårt att hålla mig vaken på tåg, i bil, buss, flygplan och liknande. Det går verkligen inte. ingen aning om varför då jag annars har problem med sömnen, men just när jag åker något somnar jag som en sten. så om jag ska på roadtrip och ska vara social så brukar jag få köra för att inte somna ;) och i flygplan tex, slocknar jag oftast på ett par minuter, flyget hinner knappt lyfta.......



/sovdags nu, nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar