.

.

måndag 13 juni 2016

Första dagen


Första jobbdagen avklarad! Det gick bra, jag går ju bredvid nu i två veckor men fick ändå göra en heldel. Hon jag gick med lät mig prova på allt så att jag lär mig tills jag ska gå själv så det kändes liksom inte som att jag gick bredvid utan snarare som att vi jobbade tillsammans/jag fick jobba men hon var med och observerade så jag gjorde som jag skulle osv. Så det kändes bra! Jag ska dock gå med en annan tjej den resterande tiden av dessa två veckor så imorgon ska jag börja gå bredvid henne. Hoppas hon kör ett liknande upplägg för jag tycker det är bra att faktiskt få göra mycket praktiskt själv (men med min "handledare" i närheten) så jag lär mig inför när jag ska gå själv =)

Är nöjd med dag 1 iaf! Dock blev jag (som alltid) skittrött fram mot eftermiddagen men det brukar försvinna efter ett arbetspass eller fem. Det är ju så i början!



Ett eget skåp fick jag också med mitt namn och allt så jag kände mig väldigt välkommen och det kändes bra. En bra första dag helt enkelt!



In my scrubs.



Nu är jag trött, blir slapp framför teven resten av kvällen. Gött!

Vi hörs senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar