.

.

söndag 19 juni 2016

Söndag & dress


Godmorgon på er! Är så trött idag vaaaaa. Men det var väl ganska givet, när denna dag är slut har jag jobbat 6 dagar av 7 denna vecka. Grym är jag ;)

Nu sitter jag färdigfixad i soffan med en kopp kaffe, ska dricka upp den och sen borsta tänderna innan det bär av mot Sahlgrenska. 06.45-15.15 jobbar jag idag och sen ska jag njuta hela kvällen av att inte göra någonting. Hur skönt?!


Ska visa er min midsommarklänning förresten (se nedan). Dock är jag fullt medveten om att jag ofta köper en outfit till en speciell dag/tillfälle och sen tar på mig något heeeelt annat haha. Så chansen att jag faktiskt använder klänningen på midsommar är väl inte jättestor.

Tycker den var söt iaf. Vit, spets och två lager. Riktigt somrigt. 


Jag tänker direkt SVARTA SKOOOOR när jag ser denna klänning. Typ såhär;


Och en liten jacka, gärna i skinn. Bara ett stort halsband och utsläppt plattat hår som fattas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar