.

.

lördag 25 juni 2016

Midsommardagen


Ligger på balkongen, dricker kaffe och solar. Ganska jävla skönt. Lyckades aldrig somna om imorse trots att jag försökte för jag hade lite för ont så har kollat massa Greys tills solen kom till balkongen. Nu ligger jag här och läser bloggar, dricker kaffe och chillar. Är ensam hemma med undantag från katterna för Ozcar jobbar hela midsommarhelgen haha. Vem gör något sånt??? Midsommar var iaf BRA och jag är nöjd med dagen. Har massor av bilder från igår men vill inte trötta ut er med 7272819 bilder så vi skippar det haha. Idag på dagen ska jag inte göra nått speciellt utan bara ta det lugnt och det känns mer än okej! Ikväll får vi se vad som händer och imorgon kommer mamma och jag längtar.


Denna bild får jag bjuda på. Jag och Johanna var i lag mot Rebecca och Natalie och ja, ni ser ju glädjen efter vi lyckats träffa en boll. Beer-pong var riktigt kul faktiskt, svårare än man kan tro. Och "förlorarna" (jag och Johanna haha) var tvungna att dricka upp alla muggar vi inte lyckats träffa i vinnarlaget efter matchen var slut så vi fick hälla i oss en hel del...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar