.

.

måndag 20 juni 2016

Ledig dag


Hej på er! Det har varit superskönt att vara ledig idag ska ni veta, såå skönt verkligen :) började dagen tidigt på östra sjukhuset och sen åkte jag och köpte hårspännen haha. Dagens missions avklarades tidigt med andra ord! Sen blev det hem, äta lite och sen städade jag köket och möblerade om fönsterbrädan i köket. Blev asnice! Efter det tyckte jag att jag förtjänade lite vila (då jag var tvungen att gå upp tidigt min lediga dag, vem gör så???) så jag sov en stund och resten av dagen har jag varit hemma och tagit det lugnt. Tagit ett bad, fixat matlådor mm. En skön ledig dag med andra ord.


MUMS!!


Nu ska jag snart sova för imorgon blir det jobb 06.45-16. Tre jobbdagar i rad och sen långhelg, det ska jag väl palla?!


Kissarna har redan slocknat i soffan. Så mysiga <3

Vi hörs imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar