.

.

måndag 13 juni 2016

Måndag.


Läggdags nu. Imorgon jobbar jag kvällspasset vilket innebär jobb mellan 13-21.30. Vanligtvis brukar jag tycka att kvällspasset är hemskt tråkigt för det brukar vara så segt, får se imorgon hur det är på just denna avdelningen =) Det finns åtminstone en ynka liten positiv sak med kvällspasset - sovmorgon. Även om jag hellre går upp tidigt och slutar tidigt så får jag försöka hitta något positivt även med kvällspassen och isf är det att man får sovmorgon. Det är ju rätt så skönt faktiskt :)


En av mina nya outfits från London. Tänkte ta lite bättre bilder med helvit bakgrund och bättre ljus men denna får duga för just denna outfit. Kavajen och linnet är nytt, jeansen gamla. Perfekt somrigt linne, älskar! En liten kjol eller shorts, vita sneakers, uppsatt hår och solbrillor på huvudet tillsammans med det linnet en varm sommardag hade varit nice.

Nu ska jag sova. Eller snart åtminstone. Ett avsnitt till.Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar