.

.

tisdag 28 juni 2016

Stämplar ut


On my way home. Har varit mycket idag så dagen har gått i ett, blev nästan lite förvånad när klockan redan var fyra =) nu ska jag hem och äta, hade helt galet dålig aptit förut så fick i mig typ två tuggor haha. Knepigt att man har såna dagar? Jag är verkligen sån extrem person på det sättet, vissa dagar äter jag som att det inte finns något stopp och andra dagar kan jag knappt få i mig något alls. Inga mellanting här inte haha. Så ska försöka knastra i mig några knäckebröd hemma åtminstone. Och så ska jag bada. Och chilla. Inte så mycket mer tror jag =) vill till Åhléns för jag har spanat in en klänning och ett par byxor där men om jag känner mig själv rätt kommer jag fastna i soffan när jag väl sätter mig. Så vi får se. Skönt med sovmorgon imorgon iaf. Börjar 13!


En bild från idag - fast för ett år sedan. Tiden går sååå fort alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar