.

.

söndag 19 juni 2016


Söndag idag, right? Känns typ som en vardag tycker jag. Kom iaf hem från jobbet förut, tog det lite lugnt och sen sov jag faktiskt några timmar haha. Tvärtrött, jag stämplade ut helt ett tag och låg helt död och sov i sängen. Hade nog lätt kunnat sova mig igenom hela natten haha. Men det gjorde jag inte utan gick upp, åt pannkakor och nu har jag chillat i soffan ett tag. Ska lägga mig igen om någon timma.

Imorgon är jag ledig. Skönt!!! Dock jobbar alla andra imorgon så det finns inte direkt någon jag kan hänga med under dagen. Men det kanske är lika bra, då hinner jag ta det lugnt =) Jag har två uppgifter under morgondagen - att gå på ett läkarbesök och att köpa hårspännen haha. Mina hårspännen försvinner all the time och jag vet inte hur det kan vara möjligt. Så ska köpa på mig några paket imorn!

Utöver det får vi se. Nu ska jag borsta tänderna. Godnatt på er.


Inför möhippan igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar