.

.

torsdag 2 juni 2016

Onsdag


Hej på er, hoppas allt är bra. Själv ska jag lägga mig om bara en liten stund, ska skriva klart inlägget och kolla de tio sista minuterna på ett SATC-avsnitt. Haft en rätt så soft onsdag idag med skola i en timma. 14.45-15.45 var vi på hospice på studiebesök. Intressant faktiskt :) Bortsett från den korta tiden i skolan har jag solat, förberett mig inför morgonens redovisning + bara tagit det lugnt. Skönt! 






Tog med kissarna ut på balkongen i värmen förut (bilderna ovan), dom älskade det! Spännande med massor att titta på haha. Lexi var inte riktigt lika modig utan satt under utemöblerna och spanade därifrån, därav alla bilder på Moltas haha.


Nu ska jag som sagt sova. Skola imorgon 10-12.45 med redovisning av sista arbetet och sen sommarlov. Damn vad skönt, ska bara klara av och förhoppningsvis bli godkänd på redovisningen först. Sen på fredag bär det av på en liten weekend med världens bästa Unda, vart vi ska sparar jag lite på att berätta. Ni får veta imorgon ;)


Nattinatti!


Från idag när jag hade kommit hem från skolan och bytt om till myskläder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar