.

.

onsdag 1 juni 2016

Tisdag.


Hej på er. I'm done!!! Skickade in terminens sista uppgift idag, så gött. Nu hoppas vi på det bästa på torsdagens redovisning men oavsett hur det går är det skönt att terminen börjar dra sig mot sitt slut =) Blev ingen skola för min del idag, var alldeles för trött. Så kan det vara ibland!

Just nu sitter jag i soffan med en mysig kisse på magen ,ska strax förflytta mig till sovrummet och försöka sova. Imorgon väntar skola i en timma haha. Går 14.45-15.45. Kort dag + sovmorgon = perf. Vi ska på studiebesök på hospice imorgon, spännande. Annars har jag faktiskt inga andra planer imorgon. Hoppas på fint väder så jag kan sola på balkongen!

Hörs imorgon, nattiiiii.


Dagens mat. Thai. Vegetarisk röd curry. Mmmm så gott. Hon la på cashewnötter också. Förvånansvärt jävla gott alltså. Jag som inte ens gillar nötter. Hmm.


My love :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar